نظرسنجی ADSL
صفحه 1
این پرسشنامه برای ارزیابی میزان رضایت شما از سرویس اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران تهیه شده است.بی شک، پاسخ های دقیق شما ما را در ارائه خدمات بهتر به شما مشتریان گرامی یاری خواهد کرد.از اینکه وقتتان را در اختیار ما می گذارید سپاسگزاریم.
روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران
1.  جنسیت:
2.  سن:

3.  تحصیلات:

4.  درآمد ماهانه:

5.  دلیل شما برای انتخاب ADSL مخابرات چیست؟


6.  چه سرعتی خریداری کرده اید؟


7.  میانگین حجم مصرفی ماهانه:

8.  نوع بسته خریداری شده:
9. 
تبلیغات محصول مخابرات ایران را از چند درگاه اطلاع رسانی مشاهده کرده اید؟
(درگاه ها شامل: تلویزیون-رادیو-روزنامه-قبوض تلفن-سایت های خبرگزاری ها-مراکز مخابراتی-شبکه های اجتماعی)
10.  روش آشنایی شما با شرکت که در حال حاضر مشتری آن هستید:


11.  در صورت تمایل، شماره تلفن اشتراک ADSL خود را همراه با کد 41 وارد فرمایید:
1.  شرکت مخابرات در ارایه طرح های مختلف (تعرفه ها، پهنای باند و حجم های متفاوت و ...) عملکرد شفاف دارد.
2.  شرکت مخابرات ایران خدمات نوآورانه ای ارائه می دهد.
3.  از سرعت سرویس ADSL شرکت مخابرات ایران رضایت دارم.
4.  به طور کلی از کیفیت سرویس ADSL شرکت مخابرات ایران رضایت دارم.
5.  با توجه به سرویس دریافتی من، از مبلغی که پرداخت می کنم رضایت دارم.
6.  از روش پرداخت هزینه رضایت دارم.
7.  امکان خرید سرویس های مختلف اینترنت و بسته های حجمی از شرکت مخابرات به آسانی برای من فراهم است.
8.  کارکنان بخش فروش شرکت مخابرات در ارائه خدمات از دانش کافی برخوردارند.
9.  کارکنان بخش فروش شرکت مخابرات برخورد محترمانه و مناسبی دارند.
10.  از نحوه ی آموزش شرکت مخابرات در زمینه راه اندازی و استفاده از سرویس ADSL رضایت دارم.
11.  به صداقت مخابرات در زمینه فروش و ارایه خدمات اعتماد دارم. (کم فروشی نمی کند)
12.  من به حجم اینترنت مصرفی خود دسترسی دارم.
13.  کارکنان بخش پشتیبانی مخابرات برخورد محترمانه و مناسبی دارند.
14.  کارکنان بخش پشتیبانی شرکت مخابرات از دانش فنی لازم برخوردار هستند.
15.  اطلاع رسانی شرکت مخابرات در خصوص میزان حجم مصرفی و اتمام آن مناسب است.
16.  نحوه ی پاسخگویی بخش پشتیبانی شرکت مخابرات ایران مورد رضایت من است.
17.  بعد از تماس با پشتیبانی مشکل به سرعت مرتفع می شود.
18.  میزان تلاش و پیگیری شرکت مخابرات در رفع شکایات مشتریان قابل تحسین می باشد.
19.  به طور کلی از پشتیبانی سرویس ADSL شرکت مخابرات ایران رضایت دارم.
20.  شرکت مخابرات ایران، قابل اطمینان است. (از نظر حفظ اطلاعات شخصی مشتریان)
21.  اطلاع رسانی شرکت مخابرات ایران در زمینه معرفی محصولات و خدمات مورد رضایت من است.
22.  مخابرات منطقه آذربایجان شرقی به لحاظ ارایه سرویس اینترنت پرسرعت دارای شهرت و اعتبار می باشد.
23.  تبلیغات شرکت مخابرات ایران مورد توجه من بوده است.
24.  از اجرای طرح ها و کمپین های اینترنت شرکت مخابرات ایران آگاهی دارم.
25.  من خرید سرویس ADSL از شرکت مخابرات ایران را به دیگران پیشنهاد می کنم.
26.  من قراردادم را با شرکت مخابرات ایران تمدید خواهم کرد.
27.  تمایل دارم از سایر سرویس ها و خدمات شرکت مخابرات ایران استفاده کنم.
28.  کیفیت سرویس ADSL شرکت مخابرات ایران مطابق انتظارات من است.
در صورت عدم رضایت از اینترنت شرکت مخابرات ایران کدامیک از موارد زیر دلیل نارضایتی شما است؟






بروزرسانی کد امنیتی